24-hodinový dispečing

Dekarbonizovanie motora

Čistenie motorov a palivovej sústavy
od usadenín, ktoré zvyšujú emisie
a ničia motor vozidla.

Spaľovacie motory nikdy nevyužijú 100 % paliva, ktoré prechádza celým systémom. Palivo, ktoré sa v systéme nespáli, zostáva v motore. Neefektívnym spaľovaním motora vzniká následne karbón (uhlíkové nánosy). Motor sa začne karbonizovať, čo sa prejavuje ako čierny hrudkovitý povrch na stenách motora. 

Čistenie pomocou vodíka

Dekarbonizácia motorových častí sa robí za účelom odstránenia všetkých usadenín, nánosu a povlaku. Z dôvodu vstrekovania paliva priamo do valcov dochádza u všetkých automobiliek ku kontinuálnemu nanášaniu karbónu nielen na steny sacích kanálov, sedlá a stonky ventilov, na spaľovací priestor a sviečky, ale aj na EGR ventil. Na obrázku môžete vidieť, čo všetko dokáže vyčistiť čistenie vodíkom. Čistenie priamo pomáha nižšej spotrebe paliva, emisiám a dymovosti a šetrí nákladné a často vymieňané diely vozidla.


Výhody dekarbonizovania motora

1
Zvýšenie výkonu motora a kompresie
2
Znižuje hlučnosť a vibrácie motora
3
Predlžuje životnosť
4
Znižuje dymovosť, emisie a spotrebu paliva
5
Obnovuje funkciu trysiek
6
Udrží rovnováhu medzi palivom a vzduchom v systéme

Zabránite tomu, aby váš motor vyzeral takto:

Zanesený motor

Kontaktujte nás

V prípade záujmu o ďalšie informácie, dohodnutie
stretnutia či zadania objednávky sa objednajte online.


Po - Pi (730 -1600)
+421 910 958 080
(+421 444 520 20)

Ako často treba čistiť motor od usadenín?

Pri spoľahlivých motoroch sa pre zachovanie kondície odporúča čistiť ich každých 40 000 km. Pri takomto pravidelnom čistení na sebe usadeniny nie sú natoľko nabalené a čistenie zaberie menej ako hodinu.

Je to však závislé aj od spôsobu jazdy, jazdy v meste a podobne. Vozidlá, ktoré pravidelne jazdia krátke trasy, zaťažujú spaľovací motor usadeninami podstatne viac ako autá jazdiace mimo mesta. Vtedy by sme pre dosiahnutie rovnakého výsledku odporúčali častejšie čistenie.

Ide o ekonomické riešenie vzhľadom na palivo

Úspora paliva pri čistení motora

 

Príklad:

Vozidlo ( do obsahu 2000 ccm)  najazdí 25 000km ročne,  tak po 4 rokoch, podľa odporučenia má za sebou 2 x čistenie motora = 180 eur.

Čistením motorovej časti ušetríte na spotrebe paliva až 15%

Takže, ak má vozidlo priemernú spotrebu 6L /100 km, tak za 4 roky spotrebuje 6000 L a najazdí 100 000km.

 

Pri úspore 15%,  použitím 2x čistenie motora , spotrebuje len 5100L

Rozdiel je 900L PHM,  čo sa v priemere =  ušetrených 1050eur

Ušetrené peniaze za výmenu filtrov = cca 700 eur

Spolu po 4 rokoch ušetríte minimálne 1750 eur !

 

 

Čistenie vám pomôže prejsť emisnou kontrolou

Emisná kontrola ako prejsť?

Vďaka novelizácii zákona sú emisné kontroly ešte stráženejšie. Oklamať namerané hodnoty je dnes už nemožné. Pri starších najmä dieselových motoroch vás čaká veľký servis výfukového systému za priemernú cenu okolo 600€, len aby ste prešli. Možnosťou však je aj dať si motor vyčistiť vodíkom, ktorý zníži dymovosť a emisie natoľko, že automobil prejde cez emisnú kontrolu bez najmenšieho zaváhania.

Zvýšte životnosť DPF filtra o 300%

Čistenie DPF filtra

DPF filter pevných častí je najväčším strašiakom všetkých, ktorí majú dieselový motor. Veľká investícia pohybujúca sa nad 1000€ za výmenu, alebo repas je veľmi drahá. "Domáci recept" vypaľovania vytáčaním motora nie je veľmi účinný a pomôže iba dočasne. 
Iba občasné vodíkové čistenie predĺži životnosť DPF filtra až o tri krát. Pri pravidelnom čistení sa filter dokonale očistí a prežije tak aj celé vozidlo.