24-hodinový dispečing

Dekarbonizovanie motora

Čistenie motorov a palivovej sústavy
od usadenín, ktoré zvyšujú emisie
a ničia motor vozidla.

Spaľovacie motory nikdy nevyužijú 100% paliva, ktoré ide celým systémom. Palivo, ktoré sa v systéme nespáli zostáva v motore. Neefektívnym spaľovaním motora vzniká karbón (uhlíkové nánosy). Motor sa začne karbonizovať, čo je čierny hrudkovitý povrch po stenách motora. 

Čistenie pomocou vodíka

Dekarbonizácia motorových častí sa robí za účelom odstránenia všetkých usadenín, nánosu a povlaku. Z dôvodu vstrekovania paliva priamo do valcov dochádza u všetkých automobiliek ku kontinuálnemu nanášaniu karbónu nie len na steny sacích kanálov, sedlá a stonky ventilov, spaľovací priestor a sviečky, ale aj ERG ventil. Pozrite sa na obrázku, čo všetko dokáže vyčistiť čistenie vodíkom. Čistenie priamo pomáha nižšej spotrebe paliva, emisiám a dymovosti a šetrí nákladné a často krát vymienané diely vozidla.

Výhody dekarbonizovania motora

1
Zvýšenie výkonu motora a kompresiu
2
Znižuje hlučnosť a vibrácie motora
3
Predlžuje životnosť
4
Znižuje dymovosť, emisie a spotrebu paliva
5
Obnovuje funkciu trysiek
6
Udrží rovnováhu medzi palivom a vzduchom v systéme
Čistenie motora

Kontaktujte nás

V prípade záujmu o ďalšie informácie, dohodnutie
stretnutia či zadania objednávky kontaktujte
naše obchodné oddelenie.

Po - Pi (730 -1600)
+421 444 520 20
(+421 903 203 169)

Ako často treba čistiť motor od usadenín?

Pri spoľahlivých motoroch sa odporúča čistiť každých 40.000 km pre zachovanie kondície motora. Pri čistení s týmto intervalom usadeniny nie sú natoľko nabalené na sebe a čistenie zaberie menej ako hodinu.

Je to však závislé aj od spôsobu jazdy, jazdou v meste a podobne. Vozidlá, ktoré pravidelne jazdia krátke trasy zaťažujú spaľovací motor usadeninami podstatne viac, ako autá jazdiace mimo mesta. Vtedy by sme odporúčali kratší interval pre dosiahnutie rovnakého výsledku.

Ide o ekonomické riešenie vzhľadom na palivo

Úspora paliva pri čistení motora

Čistenie motora má úžasné výsledky, ktoré sme otestovali na spotrebu vozidla. 
Vozidlo najazdilo 25 000 km za jeden rok pričom dlhodobú spotrebu ušetrilo o celých 20%. Ak by vozidlo takto jazdilo 4 roky a malo za sebou 2 čistenia v hodnote 120€. Vozidlo má priemernú spotrebu 6 litrov / 100 km a jazdí aj mesto aj mimo mesta. Za 4 roky takto spotrebuje 6000 litrov paliva. Pri nami meranej úspore spotrebuje namiesto toho iba 4800 litrov. Znamená to, že ušetríme približne 1400€. Nehovoriac o tom, že prejdeme na emisnej kontrole a nemusíme meniť DPF filter, sviečky, sondu a podobne.

Čistenie vám pomôže prejsť emisnou kontrolou

Emisná kontrola ako prejsť?

Vďaka novelizácii zákona sú emisné kontroly ešte stráženejšie. Oklamať namerané hodnoty je dnes už nemožné. Pri starších najmä dízlových motoroch vás čaká veľký servis výfukového systému za priemernú cenu okolo 600€, aby ste prešli. Alebo si dáte motor vyčistiť vodíkom, ktorý zníži natoľko dymovosť a emisie, že prejde cez emisnú kontrolu bez najmenšieho zaváhania.

Zvýšte životnosť DPF filtra o 300%

Čistenie DPF filtra

DPF filter pevných častí je najväčším strašiakom všetkých, čo majú dieslový motor. Veľká investícia pohybujúca sa nad 1000€ za výmenu, alebo repas je veľmi drahá. "Domáci recept" vypalovania vytáčaním motora nie je veľmi účinný a pomôže iba dočasne. 
Iba občasné vodíkové čistenie predĺži životnosť DPF filtra o tri krát. Pri pravidelnom čistaní sa filter dokonale očistí a prežije tak aj celé vozidlo.